تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی در گوشه و کنار پاساژ ها و شهر دیده می شوند. شاید در نگاه اول به تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی به یاد چیز مثل بنر تبلیغاتی یا تبلیغات بیلبورد در مقیاسی کوچک بیافتیم ولی کار به اینجا ختم نمی شود. تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی پا را فراتر از این گذاشته و تبلیغاتی با سرعت را ارائه کرده است.

اینکه چطور با تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی بتوانیم ارتباط موثر با مشتری برقرار کنیم دارای نکات ریز و حساسی می باشد که می تواند در بهبود کسب و کار و تبلیغات ما موثر باشد.

مزایا

۱ تغییر سریع

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی این قابلیت را دارند که خیلی سریع از طریق تغییر در برنامه آن، محتوای نمایشی خود را عوض کنند و چیز دیگری نمایش دهند. این تغییر سریع در حکم انعطاف پذیری بالای یک رسانه تبلیغاتی می باشد. این کار توسط یک لپ تاپ براحتی انجام می شود.

۲ تغییرات رایگان

تغییر در محتوای نمایشی می تواند توسط خود شخص دارنده تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی انجام شود. کار ساده ای است و فقط نیاز به یک آموزش کوچک دارد. بعد از آن خود فرد، هر موقع که بخواهد، هر محتوای نمایشی را می تواند با تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی نشان دهد. این تغییر هیچ هزینه ای برای شخص ندارد.

۳ تبلیغات مستمر

یکی از ویژگی های تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی، تبلیغات بصورت مستمر و پشت سر هم می باشد. وقتی متنی در این تابلوهای نمایش داده می شود، وقتی به پایان می رسد دوباره از ابتدا پخش می شود و این پروسه، تکرار می شود. این تکرار برای ما خیلی می تواند اثرگذار باشد.

۴ انعطاف پذیری در زمان

یکی دیگر از قابلیت های تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی، انعطاف پذیری در زمان پخش می باشد. بدین صورت که با توجه به بازه های زمانی که در آن مخاطبین هدف متفاوت، از جلوی این تابلوهای می گذرند، می توان برای هر بازه زمانی محتوای خاصی را نشان دارد تا برای آن مخاطبین، جذب کننده باشد. مثلا بازه زمانی ۹ صبح تا ۱۲ ظهر، مخصوص خانم ها، ۱۲ ظهر تا ۵ بعد از ظهر، مخصوص نوجوانان، ۵ تا ۹ شب مخصوص کارمندان.

۵ فراتر از تبلیغات

استفاده هایی که از تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی می شود خیلی بیشتر از یک تبلیغ معمولی می باشد. از این تابلوها می توان برای کارهای دیگر نیز استفاده کرد. مثلا : خبرهای داخل فروشگاه، خبرهای داخل پاساژ، نشان دادن ورودی و خروجی های پاساژ، قسمت های شلوغ و خلوت پاساژ

۶ ماندگاری

تابلوهای دیجیتالی تبلیغاتی مثل یک سری از تبلیغات، یکبار مصرف و یا کم دوام نیستندازجملهتراکت طلایی، بنر تبلیغاتی، پوستر تبلیغاتی، کاتالوگ تبلیغاتی،تبلیغات با روزنامه، تبلیغات در مجلات و

تابلوهای دیجیتالی به هر تعداد که بخواهیم  و تا هر زمانی که بخواهیم قابل پخش است و مثل یک سری از تبلیغات نیست که برای هر دفعه پخش شدن، هزینه داشته باشد. مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی

۷ ارزان بودن

شما برای داشتن این رسانه تبلیغاتی نیاز نیست تا هر چند وقت یکبار هزینه دوباره ای داشته باشید. یکبار برای خرید آن هزینه می کنید و طرز استفاده از آن را یاد خواهید گرفت و برای دفعات بعد، همه چیز با خود شماست. دیگر هزینه ای برای شما ندارد.