مشاهدات و اهمیت تبلیغات-قسمت سوم
1- ایجاد شرایط مناسب برای فروش فوری
2- ایجاد تقاضا
3- شکل دادن توانایی برای تولیدات ، خدمات و یا عقاید
4- آفریدن اعتبار برای خدمات
5- ساختن تصویری از همکاری همگانی
6- رسیدن به نواحی جدید یا مناطق جدید از مردم نواحی خارج از کشور
1- به دست آوردن اطلاعات درباره خدمات و آنچه که خوب است.
2- این روزها تبلیغات برای آگاهی یافتن به کار میرود یا اقناع کردن؟
3- آیا تبلیغات یک روش اقتصادی برای فروش است؟
4- تبلیغات یا برانگیختن نیازها، تولید محصولات جدید و خدمات ویژه، محصولات را افزایش میدهد.
5- تحریک کردن روحیه رقابت
6- تبلیغات، تأثیر تبلیغاتچی را افزایش میدهد.
7- مشتری هنگامی حاصل میشود که در نتیجه تبلیغ از بهترین ها یا یک سری خدمات، رضایتمندی ایجاد شود.
انتقادات از تبلیغات
1- در صورتی که از تبلیغ، نتیجه ای حاصل نشود، تبلیغ نیست.
2- تبلیغات، قیمت ها را بالا میبرد. قیمتها ممکن است در محدوده ارزش عادی محمد نشده و در نتیجه رقابت درباره کالا، تعیین شود.
3- تبلیغات اگر با بی کفایتی انجام گیرد نیاز نامعینی را ایجاد میکند و مردم را به صرف هزینه بیهوده و رقابت افراطی هدایت میکند.
4- تبلیغ نیاز نامشخصی را در یک مسابقه درازمدت ایجاد میکند.
5- تبلیغ نمیتواند اطلاعات موثق و مناسب را درباره تمرین ها و خدمات ارائه کند.
6- با تبلیغ به مردم القاء میشود که کالاهایی را که ممکن است از نظر ظاهری خوب به نظر آیند و یا حتی نامرغوب باشند به سایر کالاها ترجیح دهند.
7- در اکثر مواقع تبلیغ با اغراق آمیز کردن و گمراه کردن به نتیجه میسد . در واقع تبلیغ برای تأثیر گذاری برا افراد به تحریک احساسات و عواطف آنها متوسل میشود.
0نظر